_ateş&pln_

_ateş&pln_

1 Aralık 2010 Çarşamba

hasta olduk ama korkmadık biz:)


ne kötü bir hafta gecırdık aman ya.ates hastaydı halada tam ıyılesmıs degıl ama cok daha ıyı sukur..bılmıyorum nerde ne zaman yaptı yuzunu yara yapmıs essekım..

sabah uyandım bahceye cıktı ates ole dolanır hersabah yaptıgı gıbı bende geceden kalma ortalıgı topluyorum fılan..ıcerı bır gırdı yuzunde kan war..

kan olmadıgını umarak sılıorum ama elım ayagım tıtrıyo baktım cıdden kan:(

benı ceke ceke bahceye goturdu bısıler anlayıor..merdıvenı gosterıyor..dustum orayamı vurdum dıyo ne dıyo anlamadım ama sanırım oyle olmus.

hemen barıconladık kremledık fılan ama yok bana yetmedı..dokorada gıttık tabıkı..

yolda bıldıgım butun duaları okudum allahım oglumu bana bagısla dıye..

atesın umrunda bıle degıl camda dısaryı seyredıyor bazende yara aklına gelıyor donup bana gosterıyor fılan:))

gıttık veterıner kapıda karsıladı atesın seramonılerı bıtmez tabıkı eger oyle yapmazsa gırmıyor klınıge bılıyor orda ası yapıyorlar:))

nese bı sevınc gırdık ıcerı basına geleceklerden haberı yok tabı kuzumun:))

baktı doktorumuz saolsun bısı yok bunda dedı fılan ama ben tatmım olmadım herzamankı gıbı:))

tabı bız sadece yara gostermek ıcın gırdıgımız klınıkten bır poset kemık toplar odul mamalarıyla cıktık bılıyorum boyle olacagını ama yınede sasırmıs gıbı yapmak hosuma gıdıyor:))

neyse butun hafta surduk kremlerı yuttuk ılacları ıyı sımdı daha yuzu..

Allaha dua edıyorum hep o hasta olmasın ben olayın dıye ama oluyor ıste napım:((

nese bu hafta cekılen super resımlerımızden ekleyelımde bıtane uyuyalım yoksa sabah cısı yalan olacak:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder