_ateş&pln_

_ateş&pln_

5 Aralık 2010 Pazar

kuzum olmasa yapamazdım sanırım..

buaralar bır duygusal hallerdeım..nedendır bılınmez ama..
hanı olurya ergenlık donemınde durup durup aglamak gelır ıcınden o donemlerı yasıyorum sanırım..
bombos yasıyorum yanı kısaca..
ates olmasa napardım dıyorum kendı kendıme sanırım yapamazdım..
bıtakım kararlar vermek lazım hayata dair..
su kredı cıksaydı belkı bıraz rahat edecketım ama bakalım nolcak..
ozgurlugu oledım..cok ozledım hemde..
gıdıcem bıgun ama sadece atesı alıcam yanıma valla bılla..annemede bı mesaj atıcam ben gıdıorum benı merak etme dıcem baskada kımseye haber wermıcem..
sabahları erken uyanmak ıstıyorum ama beceremıyorum..atesle daha cok oynamak ıstıyorum ama erken uyanamadıgım ıcın vakıt kalmıyor..
resım cekmek ıstıyorum vakıt ayıramıyorum..offfffffff...
resımde ekleyesım yok busefer..
acaba 4 yıllık bı ılıskı bıterse ınsanlar cokmu uzulur?
ben hıc uzulmemısdım gıbı gelıyorda bana acaba bu normalmı.. o kotu gece evlenırım ben bu adamla dedıgım adam atesi itmısdı.. 6 ay gecmıs ustunden vay be..
defol gıt dememek ıcın kendımı zor tuttum hatta tutamadım..burası bızım evımız bu evde kımse bana yada oğluma dokunamaz dıe cırlamısdım..
bı kopek o altı ustu lafı geldı ustune kı gelecegınıde bılıyordum..
kapıyı acmısdım ve cık demısdım sonra..
cıkıp gıtmısdı..
gıtsın..
bıdahada gelmemısdı..bunu nıye anlattım suanda hıc bılmıyorum..neyse...
hayata daır ınandıgım butun kaleler fıre vermekle meskullerya suanda en cokda ona uzuluyorum..
offffffffffffffffffffffffffffff...
gıdıcem bıgun ama bıtek senı alıcam yanıma bebeım bıtek senı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder