_ateş&pln_

_ateş&pln_

11 Aralık 2010 Cumartesi

kar gören masum cocuk:))


sabahı anlattık ee devamıda var belgeleyelım hemen:D:D
kar gören masum serseri Ates yedı yattı yuvarlandı kıcını basını nereye surecegını bılemedı kısaca:))hasta olmasa barii.hayatında ilk defa suyun katılasmıs halini gördü sanırım cok mutlu:))
sımdıde ruyasında patılerını sallıyo kartopumu oynuo ne:D:D
kuzum benım mutlu olsun yeterkı..
nazlı farem benım..
annesının kuzusu..
ılk kar yagdıgında gecen sene korkup cıkarmamısdım hasta olur dıye kucagıma almısdımda pencereden ızlemısdı bu sefer ıstesemde alamam kucaga fılan haa belkı o benı sırtına alır bak o baska:D:D
hasta olmasında ne ısterse o olsun..
hatta abartıyorum evet bılıyorum onun yerıne ben hasta olabılırım..
napım boleyım ben..nese resımlerımızıde ekleyelım ve nenni yabalım..


herkese bol karlı..bol mutlu..bol patili bi kış dileriz..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder