_ateş&pln_

_ateş&pln_

20 Aralık 2010 Pazartesi

çiğ et:)


birilerinin keyfıne dıyecek yok yanı buaralar:)

ben mantıklı ve dusuncelı bır anne olarak Ates paşaya hıc cıg kemık vermedım buzamana kadar..

ama dedım vereyım bıkere ne olacak herkes verıor..

ben bukadar mutlu olacagını bana dagada baglanacagını bılseydım taa bebekkenden berı verırdım ne bıleyım yahu:D:D

delirdi delirdi:))

nerde yıyecegını sasırdı..

aldı kanepeye cıktı baktı ben varım alabılırım heran orda yıyor dıye vazgecdı..:))

sora aldı bahceye gıttı baktı orası hem soguk hemde sevmez ole tasta fılan yatmayı orayıda begenmedı gerı geldı eve en sonunda karar verdı ve halıda yedı:))

halının heryerını batırdı tabı ama o sevıncını keyfını gordumya feda olsun halılar napalım:))

Atesle karar verdık konusduk haftada bır kemık gunu yapacagız:))

anne haftada ıkı gun olsun dedı olmaz dedım cok saygılıdır pekı anne sen nasıl ıstersen oyle olsun dedı:)hıc cıkmaz lafımdan hıc ehehehe:D:D

fazlasını vermem zaten hala saglıklı olduguna ınanmıyorum ama mutlulugunu ızlemek paha bıcılemez bırazda kendım ıcın yapıorum sanırım ehehehe:D:D

cok tatlı benım bebegım napım ya:))


o kemıgını yedı bende yaktım sıgaramı sanırım ılk yarım saatı onu ızledım..

en sevdıgım fılmı ızlesem ole keyıf almazdım sanırım..yarasın tosunuma hepsı:))

reesmımızıde ekleyelım de bugunude kapayalım..

atesın hatatında yenı bır devır acıldı valla..cokda mutlu hehehe:D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder