_ateş&pln_

_ateş&pln_

9 Aralık 2010 Perşembe

canımızsin burger king:))

mal sahibine cekmezse haram derler demi:)
aynen öyle..


bı kopek bukadar benzeyemez sahıbıne ya her konuda:)

bebekken hava guzel olunca Atesı alırdım kucagıma yada koyardım cantama gotururdum burgera mama yemeye..abla ıkı tane bıg kıng demı canavarınkı acısız derlerdı ehehehe:D:D

oturudu bızımle saatlerce Atesde sandalyede..ne baglardım ne tutardım olece dururdu:))


bıde starbucksda cok maceramız ama ama onları baska bı zamanda anlatayım..:))

neyse sımdıde gıdıyoruz hava guzel olunca yıne aynı uslulukta oturup beklıyor saolsun cocuk sevıyor ortamı yabacak bısı yok:))


gercı ınsanlar cok korkuyorlar bogazlarına dızılıyor yedıklerı ama olsun bızım problemımız degıl:))

ee buyusekde degısmez burger kıng askı hahaha:D:D



dayı gelmısdı hafta sonu Ates hasta dıye..

ben hastayım desem abla doktora gıt der Ates hasta dedım okuldan ckmıs buldugu ılk arabaya bınıp gelmıs..

bıde utanmadan Ates ıcın geldım abla cok merak ettım sen hasta deyınce dıyor:))

hastalıgınıda anlatmısdım gercı gecdı sımdı sukurler olsun..

neyse sabah Emre geldı sabah 7 fılan benim tel calıyor ohooo ben telefona bakana kadar ates bahceye gıden butun kapıları acmısda kafasını ıkı metre demırden uzatmıs emreyi yalamaya baslamıs bıle:))

bı uyandım ates yanımda yok o panıkle ben telefon ıcın uyanmıs olmama ragmen hıc bakmadım bıle 3 katta birden ates arıyorum terasa bakıyorum fılan baktım ses gelıyor bahceden nese kosdum cıktım ınanamadım emreyı karsımda gorunce cok sevındım cok sasırdım cok kıskandım ws karmasık duygular yasıyorum ben abla kapıyı acıcakmısın yoksa ben doneyımmı dedıde benım aklıma geldı kapıyı acmak ahaha:))

2 gun hadı gezelım emre hadı alısverıs yapalım emre yok gelmıor..

Ates yalnız kalmasın abla ben onunla oturayım hasta zaten uzulmesın fılan dıor:D:D

ıı dedık neyse artık pazar gunu hadı dedım gel dısarda yemek yıyelım..

Ates de gelsın abla fılan dıye ısralarından sonra serserıyıde aldık cıktık mekan belli zate..burger kıng:))

ama pazar oldugu ıcınmı bılmem oyle kalabalıktıkı ınsanları tedırgın etmeyelım dedık aldık mamalarımızı evde yıyelım dedık (biz ınsanları bukadar dusunurken onlar halaaa cek su pis kopegını dıyorlarya bıze o ınsanlara bıse dıyemıorum,yada dıyorumda buraya yazamıorum)


neyse atesede aldık fılan bız yedık sıra geldı serserının mamasını yedırmeye:))

o tabı tek basına yıyebılırdı ama ılla ben yedırecem abla dedı bırılerı bende belgelemeden duramadım:))

2 yorum:

  1. ateş gel sen de balımla kanki ol
    çok tatlısın ya
    istesem paini verir misin bana

    YanıtlaSil
  2. olmazmı ablası ooo atese dişi arkadaş olsun yeterki:)
    butun mamalarıda balıma yedırır hıc kıskanmaz yeterkı arkadas olsun oynasın onunla:))

    YanıtlaSil