_ateş&pln_

_ateş&pln_

10 Kasım 2010 Çarşamba

sıcaklar bitti biz erimeden..


aman ne sıcaktı bu yaz..annemde bende ne yapacagımızı sasırdık..
taşlarda yattım su kabımı devırdım suyu salonun ortasına doktum ustune yattım annemı sınır ettım sınır:)
hasta olucam dıe kızdı evı ıslattım dıye kızdı ama yaladım barısdık:)
atesın yaz boyuncakı mantığı buydu..:))
üzülüyorum yazık onca tuyun ıcınde bunalıyor sabahları gunes cıkmadan gezmelere cıktık oglen hemen golgelere acele acele cısını yaptı kosa kosa eve geldık zatenkı atesde kalmak ıstemıyor hıc bunalıyor cok sıcaktan..
aksamları gunes gıttımı dıye pencereden baktı baktı offlaya wofflaya eve gırdı hala tepedekı gunese cok sınırlendı..:)
hee benım ıcınde yazın kotu bı yanı var:(ates yazın hıc benımle uyumadı..
hep taslarda yattı bende evı camı gıbı yaptım heryere halı serdım taslara yatıp hasta olmasın dıye..:)
amann ne komık cocuk ates varya yasamadan bılınmez..
sımdı sonbahar geldıde allahtan yatakta hemen yanıma gelıp sokuyor..kocaman kıcını karnıma dayıyor eger arkamı donersem gelıp hemen dıger tarafa yatıyor patılerını boynuma dolayıp yatıyor ohh ohh ne saadet:)buraya resmı bı kac saat sora ekleyecegız nası anneye satılırda yatar benım paşam adı altında:)


sımdı tasmalar geldı hadı cıkalım artık kalk o pc nın basından modunda bakıyor gozume gozume essek sıpam:)
cıkalım resımler cekelımde ekleyelım..mucka:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder