_ateş&pln_

_ateş&pln_

15 Nisan 2010 Perşembe

ölesine..


yıne gırdımde bloga bos bos bakıorum ne yazsam dıye..aslında bıssuru sey var anlatacak ama ne yazsamkı..

ben hıcbızaman pucca gıbı bı blog yazarı olamıcam sanırım..

yokkı benım hayatımda ole seyler napım ya..

olsa bıle dıyemekı hefırle bı sevısdım bı sevısdım uff fılan yaamam yanı utanırım lan..

neyse ya..

bısıler yapmam laızm bu aralar..

dans kursuna fılanmı gıtsem deısık bısıler yapsam ama napsam ya..

ankara bombos bı sehır a.q napılırkı burda..

yenı bırılerını bulup yenı ortamlaramı aksak..

atesle bısılerde yapsam cok super olur aslında..

ole bısı bulmalıyımkı..

hem ben eglenecem hem ates eglenecek hemde beraber olcaz off mıss..

ama ne...??

5 yorum:

  1. ateşle akut falan gibi yerlerin köpekli arama kurtarma şeylerine bakabilirsin

    gerçi rottları kabul ediyorlar mı bilmiorum ama olsun, eğlenceli oluyor

    hem sen yeni insanlarla tanışmış olursun hem de ateş kendini iyi hisseder çalıştığı ve yeni arkadaşları olduğu için..

    YanıtlaSil
  2. oyy bebısım tesekkur ederım..
    bıldıgım kadarıyla rottları kabul edıorlar..
    bı bakım bakalım neresı var ole yerler..
    saol cnmsın ozgem;):)

    YanıtlaSil
  3. rottlarla çocuk parkı basabilirsin :)
    mümkünse çocuklar yokken
    orada atlayıp zıplamayı çok seviyorlar ateş ne kadarlık bilmiyorum gerçi fotolarda bebek gözüküyor ama bebekse atlamasın zıplamasın
    bol bol yürüyün, koklasın etrafı, parklardaki havuzlara girsin çıksın..
    Var mı bebek köpek gibisi çok kıskandım eğer bebekse (peşinen kıskanıyım dedim :))) )
    akut gibi arama kurtarma gönüllüleri rottweilerlardan pek hoşlanmıyorlar, daha çok KEM ilgileniyor.. Ona da ben olsam köpeğimi vermek istemezdim, istemedim..

    YanıtlaSil
  4. ates suan 7 aylık ablası bebek sayılır ama ona gore cok buyuk kendını buyuk sanıor erkek oldum sanıo:))bı ayagını kaldırmaya basladı baslayalı bı artıslık bı artıslık 2 aydır kanser ettı benı alacam aklını yakındır:))
    cocuk parkına atesı sokamıorum cocuklara delı oluyor onlarla oynamak ıcın kendını paralıyor cocuklarda korkup kacnca bu delıde saldırganlasıyor ya uzuluorum ozaman..
    keme asla wermem kopegımı ben onu kımselere weremem zaten..atessız uyuyamıorum..
    buarada sıın kızınızda muthıss..bebekte harıka ıkısını yerım yer:))

    YanıtlaSil
  5. biz gece basıyorduk parkı :)
    11 den sonra bi pitbul bi de rotvaydır olunca anca öyle basabiliyorduk
    7 ay çok da büyük değil
    hala popoyu korumak lazım
    bence uzuuuun uuzunnnn yürüyün
    başka türlü yorulmuyor bu danalar hoş yürümeyle de yorulmuyorlar ya galiba aslında hiç yorulmuyorlar...
    iltifat için teşekkürler güzelidir kızlarım :P

    YanıtlaSil