_ateş&pln_

_ateş&pln_

14 Nisan 2010 Çarşamba

HACHIO

içim resmen parca parca bugun..dun gece tavsıyelerı dınleyıp bı fılm ızleyelım dedım..nerden dedım ya demez olaydım..
agla agla öldüm öldüm..
gercekten yapanın cekenın dusunenın oynayanın ne bılım herkesın ellerıne saglık..mukemmel bı fılm olmus..
bıraz fılmden bahsedelım..

anlasıldıgı gıbı adı HACHIKO..

kopek ssahıbıyse ınsan yada kopek severse muhakkak ızlenmelı..

gercek bı sevgının sadakatın hıkayesı..

prof. parker ısden ewe donerken tren garında ufacık bı akita yavrusu bulur..heryere srar ıstermısınız yawru kopek dıye ama kımse ıstemez ufaklıgı..

mecbur ewe getırır ve karısının istememesıne ragmen bı sekılde onu kabul ettırır ve hıkayede boylece baslar..

hachı hersabah adamı ıse gıderken tren garına kadar goturur we her aksam 5'e 5 kala tren garındakı yerını alır..adamı ısden gonerken karsılar ve beraber ewe donerler..

bır gun prof ısden gerı gelmez..hachı bekler ama artık prof gelmeyecektır..okulda kalp krızı gecrp olmusdur we hachı onu hala beklemektedır..

profun kızı hachıyı alıp kendı ewıne goturur ama o her fırsatta kacıp tren garına gelır sahıbını beklemek uzre..

tam 10 yıl orda bekler..we 10 yıl sonra sahıbını beklerken sahıbıne gercekten kawusur..


ne denırkı sımdı buna..kım bekler 10 yıl??

sevgılı,eş,kanka,dost,anne,baba,kardesş??

kım bekler??


fılmden sonra saatlerce atese sarılıp sarılıp agladım..içimi ceke ceke hemde..

atesde yuzumu fılan yaladı ole ıyı geldıkı..aglama anne dedı bana..

ya deedım bana bıse olursa benım bebegıme kım bakar??

etrafımda daha saglam dostluklar edınmem gerektıgını dusunuyorum bu aralar..yanı dun geceden berı..

en azından bana bısı olursa ATES SANA EMANET dıyebılecegım bı kac kısı olmalı..

kendıme daha ıyı bakacam artık bana bısı olmaması gerek..

sıgarayı fılanmı bıraksam ya:))


annemmmmm....ben senı hıc bırakmayacam...

beraber dogmadık ama beraber ölelım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder